تامین لوازم یدکی جلوبندی سوزوکی ویتارا

لوازم جلوبندی سوزوکی ویتارا

خوشبختانه تامین لوازم یدکی سوزوکی ویتارا در ایران امروزه با وجود مشکلات در واردات توسط مجموعه سام پارت به انجام رسیده و قطعات یدکی به سهولت در اختیار رانندگان خوردهای سوزوکی ویتارا قرار گرفته است. به طور کلی لوازم یدکی سوزوکی ویتارا به ۵ دسته کلی تقسیم بندی می گردد که از این پس به توضیح هر کدام از دسته ها به طور اجمالی می پردازیم.


لوازم یدکی جلوبندی سوزوکی ویتارا

سام پارت لوازم یدکی سوزوکی

جلوبندی خودرو سوزوکی از اجزایی شامل فنرها، کمک فنرها، بوش یا سیبک و طبق‌ها تشکیل شده که هرکدام وظیفه و عملکرد مشخص و معینی را در عملکرد خودرو ایفا می کنند.

اگرچه امروزه در خودرو های جدید و به روز از انواع بسیار پیشرفته سیستم تعلیق استفاده می‌شود که نهایت امنیت و آرامش را برای سرنشینان ممکن می‌سازد، اما هنوز هم جای پیشرفت و تحقیق و توسعه بیشتر در این زمینه وجود دارد زیرا سیستم تعلیق خودرو  ویتارا مهم‌ترین بخشی است که با رفاه و آسایش سرنشینان در طول حرکت خودرو سر و کار دارد.

شرکت سوزوکی موتور ژاپن توجه ویژه و خاصی نسبت به بخش جلوبندی خودرو های تولیدی خود داشته و هر روز دست به نوع آوری بیشتری میزند.

خوشبختانه مجموعه سام پارت کلیه قطعات جلوبندی سوزوکی را در برند های مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. لوازم اورجینال و تایوانی با کیفیت بالا و همچنین برخی برند های معتبر ژاپنی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.


کمک فنر سوزوکی ویتارا

کمک فنر سوزوکی

ضربات وارده به چرخ خودرو از طرف مسیر حرکت به فنر‌ها منتقل می‌شود. ضربات وارد آمده به فنرها سبب نوسان فنر می‌شود. این نوسان فنر به دلیل خاصیت ذاتی فنر تا مدت زمان طولانی ادامه پیدا می‌کند به همین دلیل لازم است تا این نوسانات از طریقی کنترل شوند. کنترل کردن این نوسانات به وسیله کمک فنر انجام می‌شود. کمک فنر های اصلی سوزوکی و برند های تایوانی و برند KYB در حال حاضر موجود می باشد.


طبق‌ های سوزوکی ویتارا

طبق سوزوکی ویتارا

طبق‌ها بازوهایی هستند که سیستم تعلیق را به شاسی خودرو متصل می‌کند. طبق‌ها از طریق بوش‌ها به شاسی خودرو و از طریق اتصال گوی و کاسه به چرخ خودرو متصل می‌شود. با در نظر گرفتن هزینه های بالای تعویض طبق سوزوکی این امکان وجود دارد که تنها به تعویض بوش های طبق بپردازیم. خودرو سوزوکی دارای ۴ بوش طبق برای قسمت جلوبندی می باشد که همگی با قیمت بسیار مناسب موجود می باشد. البته بخش دیگری از طبق سوزوکی سیبک زیر کمک می باشد که قابل تعویض نمی باشد ودر صورت خرابی نیاز به تعویض کامل طبق می باشد.


میل موجگیر سوزوکی ویتارا

بیشتر بار این خودرو با کیفیت ژاپنی در بخش کنترل تکان های ناشی از دست انداز های جاده بر عهده میل موجگیر های سوزوکی ویتارا می باشد. به طور کلی در مجموعه تعمیرات مورد نیاز جلوبندی اغلب میل های موجگیر باید تعویض گردد تا حس رضایت به راننده از تغییر و تعمیر جلوبندی حس شود .


سیستم تعلیق سوزوکی ویتارا

خودرو سوزوکی ویتارا دارای دو دفرانسیل جلو و عقب بوده و این باعث قدرت فراوانی در سیستم تعلیق و جلوبندی این خودرو پرطرفدار ایرانی گردیده.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *